REGULAMIN FORUM POLISH TEAM WIZARD

Moderatorzy: GTW, SUPPORT

Awatar użytkownika
KodiCherry
Administrator
Administrator
Posty: 546
Rejestracja: 09 sie 2018, 23:59
Odpowiedzi: 3
Postawił piwo: 15 razy
Otrzymał  piwo: 494 razy

REGULAMIN FORUM POLISH TEAM WIZARD

Post autor: KodiCherry » 12 sie 2018, 20:31

Niniejszy regulamin określa warunki korzystania z https://polishteam.ru/forum/ zwanego dalej forum.

1.
Wszystkie zarejestrowane osoby na forum https://polishteam.ru/forum/ (zwane dalej jako: "użytkownicy") stanowią społeczność której celem jest wyłącznie wymiana informacji między sobą.

2.
Zakładając konto na forum oświadczasz jednocześnie, iż zapoznałeś się z regulaminem strony, w pełni go akceptujesz oraz zobowiązujesz się przestrzegać zawartych w nim zasad.

3.
Nieznajomość regulaminu, nie zwalnia z obowiązku przestrzegania go.

4.
Oprócz regulaminu forum, zasad w poszczególnych działach, i innych regulaminów każdy użytkownik akceptuje netykietę, czyli zasady przyzwoitego zachowania się w internecie.

5.
Na forum administracja wprowadza zasady, które mogą być przez nią dowolnie zmieniane ze względu na dobro swoich użytkowników.

6.
Użytkownicy mogą posiadać Rangi. Posiadanie rangi na forum jest określane i regulowane przez REGULAMIN RANG.

7.
Każda osoba zarejestrowana na forum musi pamiętać, że posiadając rangę nie jest ona dożywotnia. W przypadku uporczywego naruszania regulaminu i ogólnie przyjętych zasad współżycia społecznego, bądź nie spełnienia warunków posiadania danej rangi - ranga może zostać zmieniona na niższą bądź zabrana całkowicie. O każdej takiej zmianie użytkownik forum może zostać niezwłocznie poinformowany włącznie z podaniem przyczyny. Każda zmiana na niższą zostanie poprzedzona stosownymi ostrzeżeniami o konsekwencji naruszania regulaminu i ogólnie przyjętych zasad współżycia społecznego.

8.
Forum służy wymianie informacjami. Jest ono w całości tworzone przez użytkowników, którzy dodając do niego jakąkolwiek treść/link do pliku, automatycznie stwierdzają, iż posiadają prawa do rozpowszechniania tej treści, czy tego pliku. Administracja bądź moderacja nie ma możliwości sprawdzenia co znajduje się w umieszczonym linku i w związku z tym nie ponosi odpowiedzialności za treści tam umieszczone. Jednakże w przypadku zgłoszenia naruszenia praw autorskich przez podmioty trzecie Administracja zobowiązuje się do bezzwłocznego usunięcia artykułu/komentarza zawierającego treść objętą prawem autorskim.

9.
Osoba ściągająca treść zamieszczoną w linku robi to z własnej nieprzymuszonej woli i na własną odpowiedzialność.

10.
Administracja ma prawo do zmieniania, edytowania i usuwania kont, postów i komentarzy użytkowników w razie potrzeby lub zaistniałej sytuacji bez podania przyczyny.

11.
Każdy temat powinien być umieszczony w odpowiedniej kategorii. Należy pamiętać o poprawnym wyborze kategorii.

12.
Użytkownicy nie mogą dublować postów innych użytkowników, ani swojego, a moderacja bądź administracja ma bezwzględne prawo usunąć (patrz ukryć, posty pozostają widoczne dla osób uprawnionych ) taki post i pozostawić ten, który był dodany pierwszy. Po edycji każdego postu, użytkownik musi podać powód edycji ( w opcjach edycji ).

13.
Przy zamieszczaniu plików należy pamiętać o zamieszczeniu skanu pliku z witryny https://www.virustotal.com/.

14.
Na forum można mieć styczność z materiałami erotycznymi, dlatego wstęp do tych działów mają tylko i wyłącznie osoby pełnoletnie!. Obowiązuje kategoryczny zakaz pokazywania materiałów erotycznych na czacie forum bądź w działach do tego nie przeznaczonych - jeżeli taki materiał zostanie umieszczony przez użytkownika, prosimy o niezwłoczne powiadomienie o tym administracji , pozwoli nam to na szybkie skasowanie publikacji i ukaranie użytkownika który dodał daną publikację. Każdy użytkownik musi pamiętać, że również korzystając z wyszukiwarki na forum mogą zostać wyświetlone materiały o treści erotycznej, dlatego korzystać z wyszukiwarki mogą tylko i wyłącznie osoby pełnoletnie (tj. mające 18 i więcej lat). Korzystając z wyszukiwarki oświadczasz, że jesteś pełnoletni.

15.
Dla wszystkich użytkowników forum obowiązuje zakaz używania czcionek barwy czerwonej! Tą możliwość ma tylko administracja forum. Nie wolno usuwać uwag administratora lub moderatora z komentarzy - z uwagami należy się zapoznać i je pozostawić.

16.
Dla wszystkich użytkowników obowiązuje zakaz nadmiernego używania kolorów w postach / całkowity zakaz podczas dyskusji na czacie. Takie prawo ma tylko Administracja forum.

17.
Forum zawiera linki do zewnętrznych serwisów hostingowych, na których znajdują się pliki wysłane przez użytkowników serwisu. Administratorzy forum nie ponoszą odpowiedzialności za łamanie praw autorskich przez użytkowników ponieważ administracja nie ma możliwości sprawdzania zawartości plików przesłanych na inny hosting. Kierujemy się zasada, iż osoba umieszczająca jakiekolwiek treści ma prawa do rozpowszechniania tej treści.

18.
Na forum umieszczone są wyłącznie informacje o plikach. Użytkownicy nie umieszczają żadnych plików a jedynie informacje na ich temat (tj. opis, długość, wielkość, jakość itd.).

19.
W postach nie można wyłączać możliwości komentowania oraz głosowania, takie prawo mają tylko Administratorzy i osoby, które dostaną taką zgodę od administracji.

20.
Na forum możesz mieć tylko jedno konto i tylko jedna osoba może z niego korzystać, w przypadku wykrycia że jedna osoba korzysta z kilku kont, wszystkie konta zostają skasowane! Wyjątkiem jest administracja.

21.
Na forum zabrania się używania VPN oraz wszelakich narzędzi do zmiany adresu IP czy też jego ukrywania. Notoryczne łamanie zakazu może skutkować trwałą blokadą konta.

22.
Obowiązuje zakaz kopiowania treści, materiałów i danych z forum. Materiały zamieszczone na forum przeznaczone są tylko dla zarejestrowanych użytkowników forum. Nie dostosowanie się do zakazu będzie skutkowało trwałym zablokowaniem konta.

23.
Na forum zabrania się podmieniania postów lub linków nieaktywnych na aktywne (post bądź link nieaktywny zostaje ukryty, w przypadku kiedy stanie się znów aktywny osoby odpowiedzialne ów post mogą przywrócić ).

24.
Na forum obowiązuje całkowity zakaz reklamowania i polecania innych stron bez uzgodnienia tego z administracją, dotyczy to także linków do plików (np. w nazwie lub w haśle nie może być reklamy innej strony). Zabrania się także dodawania linków typu Reflink itp. polecających inne strony lub konta w innych serwisach! Prawo do umieszczania reklam ma jedynie Administracja i osoby upoważnione.

25.
Na forum zabrania się: umieszczania treści które naruszają ogólnie przyjęte zasady życia społecznego, umieszczania komentarzy lub treści zawierających słowa powszechnie uważane za obraźliwe, publikacji treści które obrażają inne narodowości, wyznania, religie, przekonania polityczne, nawołują do przemocy bądź dyskryminacji, prowadzenia działalności ściśle reklamowej bez zgody administracji.

26.
Administracja ma prawo do usuwania postów, komentarzy, tematów, które w jakikolwiek sposób naruszają zasady panujące na forum bez podania przyczyny.

27.
Jeżeli jesteś związany w jakikolwiek sposób z organizacjami lub instytucjami rządowymi do walki z piractwem komputerowym lub inną grupą spełniającą tę funkcje, lub jesteś pracownikiem innej organizacji lub instytucji rządowej, to:
1) nie możesz wejść na https://polishteam.ru/forum/ ani założyć na niej konta,
2) nie możesz przeglądać zwartości linków skopiowanych (pobranych) ze https://polishteam.ru/forum/ ,
3) nie możesz również ściągać żadnych plików z linków skopiowanych (pobranych) z https://polishteam.ru/forum/ .

Jeśli wejdziesz na https://polishteam.ru/forum/ lub założysz na niej konto to złamiesz międzynarodowe prawo do prywatności (internet privacy act podpisany w 1995) co będzie oznaczało, że:
a) nie możesz sądownie ścigać żadnej osoby związanej z https://polishteam.ru/forum/ włączając w to rodzinę, przyjaciół, autorów strony oraz wszystkich którzy tę stronę internetowa odwiedzają (w szczególności użytkowników),
b) nie możesz również wysunąć względem autora serwisu, jego rodziny, administratora serwera oraz wszystkich innych osób którzy odwiedzają https://polishteam.ru/forum/ jakichkolwiek zarzutów lub żądań.

28.
W momencie założenia konta na forum użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie wiadomości dotyczącej usług świadczonych przez administrację strony - w tym treści reklamowych i/lub promocyjnych.

29.
O wszystkich zmianach w regulaminie użytkownicy będą powiadomieni poprzez umieszczenie informacji na stronie. Obowiązkiem użytkownika jest niezwłoczne zapoznanie się z podaną informacją.

Zablokowany